Το νέο λεύκωμα της Gucci εμπνέεται από τους New Order και τη γαλλική Ριβιέρα

Το νέο λεύκωμα της Gucci εμπνέεται από τους New Order και τη γαλλική Ριβιέρα

Μία limited-edition έκδοση από τα χέρια του θρυλικού φωτογράφου, Martin Parr.

Αν ασχολείσαι με τη μόδα, είναι λίγο δύσκολο να έχεις χάσει την εξαιρετική μεταμόρφωση του οίκου Gucci στα χέρια του Alessandro Michele που ανέλαβε Creative Director από τις αρχές του 2015. Οι κολεξιόν και το image που λανσάρει έχουν ορίσει ένα νέο κύμα δημιουργικής αναταραχής σε ολόκληρη την βιομηχανία της μόδας καθώς οι ανταγωνιστές του ιταλικού brand προσπαθούν να προλάβουν τις εξελίξεις αγκομαχώντας.

Κι όμως παρότι η ματιά του Michele δεν γνωρίζει όρια, σύνορα ή genres, στο βάθος της παραμένει η ματιά ενός old-school σχεδιαστή -με ένα φαινομενικά ατέλειωτο φάσμα πολιτισμικών και κοινωνικών επιρροών που ξεπερνά τον στενό, εγωκεντρικό, αυτοαναφορικό κόσμο της πασαρέλας. Άλλη μία απόδειξη των όσων ειπώθηκαν πιο πριν είναι και το νέο limited-edition βιβλίο που κυκλοφορεί από της εκδόσεις Idea Books του Λονδίνου. Ένα concept που συνδυάζει τη μουσική των New Order, τις φωτογραφίες του θρυλικού φωτογράφου ντοκιμαντέρ Martin Parr και την κολεξιόν Cruise του 2019 του οίκου Gucci.

Martin Parr Gucci Λεύκωμα New Order

Ο Parr αιχμαλωτίζει, γεμάτος ειρωνεία, εδώ και δεκαετίες την εύθραυστη ψυχοσύνθεση των Βρετανών όταν βρίσκονται στις παραλίες, χρησιμοποιώντας την οπτική γωνία ενός παντεπόπτη. Για τις ανάγκες όμως του βιβλίου, γύρισε αρκετά χρόνια πίσω, στο 1993, κι εμπνεύστηκε από το τραγούδι World (The Price of Love) των New Order - οι στίχοι του οποίου φιγουράρουν στο εξώφυλλο του ομώνυμου λευκώματος.

New Order λεύκωμα Gucci

Εικοσιπέντε χρόνια πριν το βιντεοκλίπ των θρύλων του new wave, σε σκηνοθεσία Billie Walsh, γυρισμένο με steadicam στις Κάννες, ακολουθεί μία καλοκαιρινή διαδρομή στη γαλλική Ριβιέρα με τελικό προορισμό το InterContinental Carlton Hotel. Στο ίδιο μοτίβο, εικοσιπέντε χρόνια μετά, οι Alessandro Michele και Martin Parr φωτογραφίζουν παρόμοιες σκηνές στην προκυμαία και τις παραλίες, με πολύ πιο απαισιόδοξη διάθεση όμως, βάζοντας κάθε ένα μέλος της μπάντας να κάνει μία cameo εμφάνιση για τις ανάγκες του βιβλίου.

H limited έκδοση θα κυκλοφορήσει στις 29 Νοεμβρίου σε μόλις 1000 κόπιες σε ολόκληρο τον κόσμο. Μόνο όσοι βιαστούν πραγματικά θα την προλάβουν. Η παραμικρή καθυστέρηση μπορεί να κοστίσει.

Από: Esquire US